![© John Whitelicencja: Creative Commons](/media/lib/2/1172655334_187653-b3d7d9d3959714626ffb1020c2784b9e.jpeg)
Czy piwo z octem to nadal smaczne piwo?
28 lutego 2007, 09:29Na smak wpływa nie tylko sam smak, ale jak już wcześniej pisaliśmy, także kolor czy wiedza na temat składu napoju/potrawy, a także o tym, kto je przygotował/wyprodukował. Do tej pory udowodniono, że gdy poinformuje się konsumentów, jakiej marki produkt im podano, może to prowadzić do wzrostu oceny.
![](/media/lib/157/n-gglasses-d048d4697811b85b13e1b33ef2ce1c09.jpg)
Google najbardziej wartościową marką świata
21 maja 2014, 11:53Z tegorocznego raportu 100 Top BrandZ publikowanego przez agencję Millward Brown, dowiadujemy się, że Google wyprzedził Apple'a na liście najbardziej wartościowych marek na świecie. Wartość marki Google wzrosła w ciągu roku o 40% i wynosi obecnie 158,84 miliarda USD
![](/media/lib/5/1175854869_612264-e91c6a4f4571d0bbb0664971251ff6c2.jpeg)
Jogurty pitne wypierają piwo i colę
6 kwietnia 2007, 10:16Wydaje się, że jogurty pitne powoli wypierają z rynku piwo i coca-colę. Zgodnie z wynikami badań firmy AC Nielsen, w okresie od połowy 2005 do połowy 2006 roku tego typu jogurty były najszybciej zdobywającym popularność napojem świata.
![](/media/lib/198/n-f150-aa9bc8c9fcf05a7cfdb4c0fd70d9d18e.jpg)
Pomidory w samochodach
12 czerwca 2014, 08:29Wraz ze wzrostem cen ropy naftowej przemysł motoryzacyjny coraz bardziej interesuje się alternatywnymi źródłami materiałów do produkcji pojazdów. Już obecnie tworzywa sztuczne z odzysku stanowią 5-10% wszystkich materiałów w pojazdach General Motors.
![](/media/lib/20/1199123443_452860-8910164c5f219dc6aa893e8766313ed7.jpeg)
Otyłym szkodzi bardziej
31 grudnia 2007, 17:43Jedzenie pokarmów obfitujących w tłuszcz i węglowodany bardziej szkodzi osobom otyłym niż szczupłym. Wywołuje u nich bowiem większe i utrzymujące się dłużej zmiany komórkowe.
![](/media/lib/88/n-unia-b9a56e772f8a6c7347a167a3cc24089f.jpg)
Bezsensowna wojna z amerykańskimi firmami
15 maja 2015, 09:12Dziennikarz ComputerWorlda wzywa Unię Europejską do opamiętania się i zaprzestania urzędniczej walki z firmami technologicznymi z USA. Preston Gralla pyta, co wspólnego mają Facebook, Apple, Google, Amazon i Netflix. Oczywiście to amerykańskie firmy, a łączy ich fakt, że wszystkie znalazły się na celowniku europejskich urzędników.